26-01-09

Peciaal voor Roos

(s)peciaal voor roosie haha, omdat ze moeite heeft met me engelse gelul en normaal al vindt dat ik twee uur in een kwartier lul, omdat ze peciaal zegt in plaats van speciaal, omdat ze moet lachen om myn lajoers in plaats van jaloers en we allebei lachen om kapopapier, omdat we altijd de grootste lol hebben en ik nu niks heb te doen, omdat roos roos is en ze heeft belooft dit te lezen, en ik heb belooft haar te slaan als ze dat niet doet, omdat ze in der broek sgijt als ik erachter kom dat ze niet heeft gekeken, en omdat ze heel goed weet dat dit allemaal niet waar is haha, omdat ik nu weer ga stoppen omdat zij wel bijloopt met haar parafen omdat ze ziekteparafen heeft en ik nu ga werken, omdat ze weet dat daar ook weer geen woord van waar is, gewoon peciaal voor roos omdat roos anders niet kan slapen van de sigaretten man, gewoon peciaal voor roos omdat niemand om dit bericht kan lachen en niemand dit bericht begrijpt, alleen roos want die weet dat ik wel vaker gekkere dingen doe.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen