20-02-10

OOOOH my first award I think I'm gonna cry, nee gapje maar ik vind t wel leuk!

helllllloooooooooooooooooooooo there y'all
deze post doe ik ff in het nederlands en daar zijn de niet-nederlanders nu wel achter want die snappe dit niet ;)


Ik heb deze o zo leuke award gekrege van http://glossymurda.blogspot.com/
dus allereerst thanks so much !

oke en dan eb je dus regels :
1 Bedank de blogger die je de award heeft gegeven . zie boven ;)
2 Zet de award op je blog
3 Link de persoon die je heeft genomineerd
4 Deel 7 interresante facts facts over jezelf
5 Nomineer 7 andere bloggers

De o zo leuke seven facts :

1. Oke ze hoefde niet leuk te zijn maar interesting huh. Oke ik rook, niet vaak, geen schoorsteen, ik stink niet, ik doe het wel al best lang bijna twee jaartjes dus ben niet echt legaal maar oke ik rook dus punt.

2. Ik kan best leuk dansen en nee ben niet arrogant maar als ik elke dag had getraint kon ik wel danser worden. Ik doe ballet en ben er een jaartje tussenuit gewees nu ben ik niet meer zo goed want ik ga bijna nooit omdat ik nu een hersenschudding heb en ik vorig jaar veel ziek was. Enniewee ik heb ooit meegedaan aan 't Holland Dance Festival en heb 2 x in het stadstheater in mijn woonplaats gestaan. Tis niet WOW geweldig maar ik vond t helemaal super hahaha. Ik kan op spitzen dansen ( dat je op je tenen danst weetjewel ) maar ben er niet geweldig in, naja weetikveel haha ik heb een keer een fimpje gepost op me hyves dus misschien laat ik die nog wel zien en wat foto's ofzo. Oke veel gelul hahah maar dansen is wel me leven doe t ontzettend veel op me kamer en ja ook soms gewoon op straat dan kan ik de wereld aan hihi x

3. ehh ik heb een eigen paardje maar misschien wist je dat al, hij is heeel groot en onhandelbaar en jong en etterig en zoo vervelend haha BUT I LOVE HIM TO DEATH (L)

4. Me gewicht is bes wel een issue want vroeger was ik zoiezo een dikkie haha en nu ben ik er eigelijk altijd wel mee bezig, zonde van me tijd kweet maarja t zit tusse me oortjes. denk ik. dat zegge ze. haha

5. Ik ben een ram van sterrenbeeld en dan ook echt in every way. Als je een karakterhorosoopje googlet van een ram dan krijg je mij. Ik ben ontzettend energiek hou van gezelligheid, ben altijd in voor een grap, moet om alles lachen, ben een doorzetter, hou niet van mensen die saai zijn, hou van actie, ben impulsief, praat soms voor m'n beurt, ik heb zelfkennis kan snel inzien wat me fouten zijn en ik hou van veranderingen en uitdagingen . maar niet teveel hoor haha. oh ja en als ik iets niet in 1 keer kan wordt ik boos, heel boos en dat brengt me op t volgende factje:

6. Ik had vroeger driftaanvallen, op school was ik ontzettend verlegen ( echt heel erg ) en thuis kwam het eruit. Ik was denk ik wel de stilste van de klas maar thuis sloeg ik door alles heen, dat weten niet veel mensen, van vroegr tenminste, die denken volgens mij dat ik een saai kind was haha. Maar nee ik heb zelfs best veel littekens van alles waar ik tegenaan ben gevallen enzo haha. ik was een drifkikker, nu nog steeds, maar eigenlijk meer van de grappen maken nu. Haha en ik lach om m'n eigen grappen .

7. en oke ik krijg me lettertype niet meer normaal. dus... Ik val op lekkere jongens mooiboys, halfbloedjes maar wordt verliefd op losers jep story of my life ahhaha en op dit moment happy single :D


oke me lettertype is weer normaaltjes dus;
mijn nominies are hahahaah

1 Glossymurda > right back at ya ;)
2 willo billo (L)
3 Fashionmeetsme
4 Bestie
5 Jett - place
6 liekemulder
7 fleurtje , 'cuz she's my besties lil sistah

DIKKE KUS!

4 opmerkingen:

  1. Omygod dat is zo cool! Ik heb nog nooit een award gekregen haha. Wat ontzettend lief van je! Echt heel erg bedankt! Ik maar eens even uitzoeken wat ik nu moet doen haha. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Jou blog is ook echt heel mooi! Thanks!
    XxLiefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Bedankt!! Ik zie het nu pas want ik was op vakantie.. Jouw blog is btw ook echt super leuk!

    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen